تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

۲۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵
شهریور
۹۴

تبادل اتش در میان نیروهای خودی ودشمن در منطقه چرمیان (گیلانغرب) ادامه داشت .

در نتیجه این تبادل اتش نیروهای خودی ودشمن متحمل خسارات جانی ونظامی شدند . ودر نهایت در ساعت 23/30 مهاجمین نیروهای مستقر در پایگاه باغان در منطقه سنندج را زیر آتش گرفتند

در این هواشی رویداد های متفرقه از سراسر کشور به ستاد جنگ وستاد ارتش گزارش نوبه ای می شده است

در ساعت 16 در نقاط مختلف شهر مشهد بین نیروهای موافق و مخالف درگیری ایجاد شد در نتیجه کمیته 5 نفررا(که 3نفراز انها دختر بودند ) بازداشت نموده وضمن اینکه یک نفر به ضرب چاقو مجروح گردید.

2- در ساعت 1830 تظاهراتی به وسیله سازمان مجاهدین خلق در شهرستان استارا انجام که منجر به درگیری با سپاه پاسداران شد در این رابطه یک نفر از سازمان مذکور کشته 5نفر مجروح 20نفر درگیر شدند

3- در ساعات 1230گروهک های سیاسی در شهر لاهیجان اقدام به تظاهرات کردند با دخالت وتیراندازی افرا کمیته یک نفر کشته وبقیه متواری شدند.

4- در ساعت 1800 در شهرستان استارا بین عده ای از هواداران سازمان مجاهدین خلق وسپاه پاسداران درگیری به وجود آمد که در نتیجه 2نفر از ان گروهک کشته و6 نفر مجروح شدند.

5- در ساعت 1700عده ای افراد حزب الهی تعدادی از زنان ودختران شهرزنجان را در حالی که به طرفداری از بنی صدر شعار میدادندمتفرق و 26 نفراز انان را دستگیر کردند

6- برابر گزارش زاندارمری در پی یاغی گری ومتواری شدن خلیل گمشادزهی و همدستانش از شهرستان خاش تعدادی از ماموران پاسگاه گشت به قریه خلیل اباد عزیمت کردند وپس از بررسی متوجه شدند که خانه های افراد به کلی تخلیه وسوخته است

ماموران دونفراز طایفه خلیل را در محل بازداشت میکنند همچنین یک نفراز از سربازان ژاندارمری در 4کیلومتری ایرانشهر هدف گلوله شخصی ناشناس قرار گرفته وبه شهادت میرسد.

7-در شهرستان میانه دفترحزب جمهوری اسلامی آتشگرفته ویک نفر مجروح میشود.

8- طبق گزارش اداره دوم ستاد مشترک ارتش در ساعات 20/40 سرنشینان یک دستگاه ماشین ناشناس در خیابان سپند تهران اقدام به تیراندازی به محل استقرار پیشمرگهای کرد عراقی میکند که 2نفر مجروح میشوند.

9- افراد حزب الهی عده ای از هواداران مجاهدین را در اراک دستگیر کردند وبه کمیته تحویل دادند 2نفرسارق مسلح وانت اداره مخابرات را که حقوق کارمندان راحمل میکردند سرقت نمودند.

در کنار اینها طبق گزارشی کارکنان صداوسیمای شهرستان کرمانشاه در نظر دارند تا به حمایت از بنی صدر دست به اعتصاب بزنند.

10- اشخاص ناشناسی قصد ترور شهردار سقز را داشتند که نافرجام ماند.        

با تحلیل بنده از یک سو درگیری های مختلف در مناطق جنگی وجبهه های حق علیه باطل از یک سو از سویی این همه اختلافات داخلی طاقت مسئولین را صلب نموه بود وتصمیم گیری های لازم را برای ما سخت ودوچندان نموده بود

امام خمینمی رهبر کبیر ایران اسلامی فرمودند:در پاسخ به نامهی اقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر رای مجلس شورای اسلامی در مورد عدم کفایت سیاسی اقای بنی صدر را از ریاست جمهوری اسلامی ایران عزل فرمودند.

متن نامه ریس مجلس به حضور امام چنین است .

محضر شریف امام  خمینی ادامه الله ظله محترما به عرض میرساند رای مجلس شورای اسلامی جلسه مورخ 60/3/31 پس از بحث وبررسی با حضور 190نفر به شرح زیر است :

ارای موافق 177 نفر- رای مخالف 1 نفر- ورای ممتنع 12 نفردر مورد اقای بنی صدر براین قرار گرفت که بنی صدر برای ریاست جمهوری ایران کفایت سیاسی ندارد

پاسخ تاریخی امام :

پس از رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه اقای بنی صدر برای ریاست جمهوری کفایت ندارند ایشان را از ریاست جمهوری ایران عزل نمودم.

روح اله الموسوی الخمینی

روزنامه کیهان - دلایل نمایندگان در رابطه باعدم کفایت سیاسی بندی صدر

*اعتقاد به رهبری امام خمینی

**قانون اساسی

***اعتقاد به مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

****ملاک ما در برخورد با جناح ها و اغراد براساس ایمان وعمل صالح است یعنی هیچ فرد یاجریانی را مطلقا رد نمیکنیم برخورد ها براساس ملاک حق وباطل است

وچندین موارد قابل تامل که تاکنون به احترام حضرت امام صب نموده بودیم .

در این بهبوهه داخلی خارجی اخباری از مناطق جنگی بگوش میرسد که در میان ان یکی مهتراز همه به چشم میخورد وان موضوع **شهادت دکترچمران بود**

دوشب قبل ارتش متجاوز عراق طی یک ضدحمله شدید در صدد بود تاروستای دهلاویه رابه تصرف خود دراورد در این درگیری یکی از فرماندهان نیروهای نامنظم به نام سروان رستمی که شهید جمرا اورایکی از بهترین افسران ارتش جمهوری اسلامی ایران میخواند براثر اصابت ترکش گلوله خمپاره به ناحیه سر شهید میشود  در پی این ضد حمله ارتش متجاوز که تیپ ده زرهی عراق قوی ترین تیپ ارتش این کشور دران شرکت داشت ورزمندگان ما آن را کاملا دفع کرده بودند صبح روز بعد دکتر چمران برای رسیدگی به وضع جبهه ومعرفی فرمانده جدید به دهلاویه رفت وطی سخنرانی برای رزمندگان اسلام ضمن اعلام شهادت سروان رستمی آنان را به صبر و استقامت دعوت کرده واز آنها خواست که راه اورا ادامه دهند وی همچنین فرمانده جدید این منطقه برادر مقدم را به رزمندگان حاظر این جبهه معرفی کرد دکتر چمران سپس در جلسه ای با حضور فرماندهان گروه ها ضمن تشریح موقعیت منطقه برنامه های آینده را برای آنان توضیح داد وآن گاه برای نشان دادن منطقه به فرماندهان جدید رهسپار مقدم ترین خطوط جبه نبرد شد.

در ساعت 12 ظهر براثر گلوله خمپاره برادر مقدم وبرادر حداد شهید می شوند وترکش خمپاره به پشت سر دکتر چمران اصابت کرده وبر زمین میغلطد.

محافظ شهید چمران که بر اثر اصابت ترکش جراحاتی سطحی برداشته بود وی را به بیمارستان سوسنگرد منتقل مکند وی پس از مداوای اولیه راهی اهواز میشوند ودر یک کیلومتری اهواز بر اثر خونریزی شدید دکتر چمران این عارف مجاهد جبهه های نبرد شهید میشود.

ادامه دارد.....

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۳
شهریور
۹۴

بسمه تعالی

بقول برخی دوستان که فرمودند : حرف که مالیات نداره.

امروز یه مقاله از شاه معدوم میخوندم کعین جملاتش این بود ***بجای من که کوشیدم تا به مردم ایران بگوییم که شما می توانید بکمک شخصیت خود ..قدرت خود ومنابع ملی خویش یک ملت درجه اول در جهان باشید -امروز به این مردم تلقین میشود : شما ملتی فقیر و صغیر و مستضعف هستید و حق چنین بلند پروازی هایی را ندارید .برای تححق این مطلب تمامی نیروگاه ها را بستند کارخانه ها را از کار انداختند برنامه هایی عمرانی را متوقف کردند زیرا اینها اینها می خواهند ایران کشوری فقیر باشد تا اسانتر بتوان بر ان حکومت کرد کشوری که مردم سرزمینش در عین ثروتنمدی از گرسنگی بمیرند ***محمد رضاشاه :اکتر 1980

خب این متن سخنان شاه معدوم و معلوم الحال بود .

وحالا جواب هایی که به ذهن ناقص و الکن بنده حقیر میرسد چنین است . اگر شما با بنده هم عقیده نبودید بفرمایید تا اصلاح شوم.

1- توکه اینهمه برای این مردم ارادت داشتی چطور دلت میومد سازمان مخوف جهان ساواک این مردم که توبرایش دنبال علم آموزی .وـنها بهترین علوم دنیا را که همان علم الهی بود چنان شکنجه نماید که گویی از اقدام به براندازی تو کرده اند .

2- تو شاه این مملکت بودی اگر مطالب بالا واقعیت داشت مردم در حلبی آباد ها چرا زندگی میکردند.یا اصلن میدانستی چیزی به اسم حلبی اباد هم وجود دارد.چندبار به انها سرکشی کردی و قول دادی انها را از این فلاکت و بدبختی نجات دهی .

3- محمد رضا شاه ! نمیخواهم قلنبه سلنبه حرف بزنم . برعکس میخواهم چنان عامیانه حرف بزنم تا همه مردم این سرزمین وکسانی به بیرون از این سرزمین هستند بدانند که تو ظاهر یک شاه بودی نه باطن.

4- محمد رضا شاه - توفکر میکنی حضرت امام قدس سره شریف که نور به قبرش بباره با داشتن شاه در مملکت مخالف بود که اقدام به به پرت کردن تو از این کشور به بیرون نمود.

نخیر سخت در اشتباهی : امام وقتی از نزدیک میدی کارهای ننگین تو وخاندان تورا آتش درونش شعله ور میشود . از سویی هم خداوند آه این مردم بیچاره را که شنید بهترین شخص که توان مقابله با تورا داشت انخاب نمود واوکسی جز امام خمینی نبود چرا چون نیتش فقط خدا بود و بس و هوای نفس را به اسارت خودش در آورده بود وگرنه با دام هایی که تو برایش چیده بودی یا شکنجه هایی که توبرایش اعمال کردی هرکس بود از این اهداف خویش سرباز میزد وتصمیم افکار شیطانی تو میشد اما دیدی که امام طبق دستورات خداوند عمل نمود .خداوند حمایت کرد از او تا نتیجه بگیرد .

3- اقای شاه تو اگر سعادت وخوشبختی مردم را میخواستی معاهده کاپیتولاسیون را با چه رویی امضا کردی . ازاین مردم خجالت نکشیدی که مردم در مقابل رفتار های شنیع غربی ها میبایست سکوت اختیار میکردند تا انها با نوامیس ما هر کاری میخواستند بکنن.

این بود سعادت ملت که وقتی یک نفر امریکایی در خیابان از خواهر یا زن یک ایرانی خوشش امد باید اورا با زور سوار ماشین میکرد ومیبرد به او تجاوز جنسی نماید وبرادر ویا شوهر ان زن حق یک کلمه حرف ویا عکس العملی نداره .اقای شاه دلسوز البته باید اعتراف کنم که این موضوع نباید هم شمارو ناراحت کنه چون ناموس برای کسی مهم هست که یک جو غیرت تو خونش باشه که خداروشکر تو نداشتی اخه خاک عالم تو اون سرت هم خودت هم بچه هات شاه یک مملکت چطور اجازه میتونه بده زنش ملکه یک مملکت با یک حرومزاده خارجی سکس کنه تازه عکس لخت و درحال سکس کردنش با حالت فاجعه تو دنیا پخش بشه احمق نفهم چرا ابروی مارو بردی .

الن اومدی برای من قصه تعریف میکنی. اومدی میخواهی احساسات مردم  رو تحریک کنی که چی بشه که چند نفر ادم بی سواد و نفم بگن اخ که چه شاه متفکری ازدستمون رفت .

5- توکه دنبال سعتدت مردم بودی چرا بشکه های نفت سیاه رو میفروختی بجاش ویسکی شیشه ای وارد میکردی .

6- تو به پدر بدبخت خودت رحم نکردی اوتوقت میخواستی به مردم دل بسوزونی .تموم کنید این خیمه شب بازی هارو بابا دستت به همه رو شده

7- من دارم باهاتون باتو فرزندات زنت خیلی ساده حرف میزنم بون ابهام تا حالاکسی اینجوری جرات نکرده بود بزن تو برجک تو .

چرا خواهرت اشرف هروئین وارد کردو تو هیچ چیز نگفتی وایسادی تا مردم به حالت خماری به زمین بیافتن

بجای اینکه دوتا مسجد بسازی دوتا مدرسه بسازی اومدی تریاک با کوپن به مردم دادی .بابا تو هنوز فکر میکنی مردم ایران تواون بیسوادی موندن واز کاراتون خبر ندارن.

چقدر پولو طلا بردی با خودت اخرش هم چون بیت المال بود یکی پیداشد سر پسرت کلاه گذاشت همه رو برد.افتادید به گدایی ناز شصتش که باز یکی پیداشد به شما بزنه اینقدر حرف مفت نزن

هرچی کارخونه دولتی بود مهندس هاش خارجی بود ایرانیا کارگرش

تو ارتش افسران بلند پایه امریکایی بودن وانگلیسی . ایرانیا همه زیر دستشون

کدوم افسر ویا وزیر ویا صاحب منسبی بدون اجازه اجنبی اجازه اقدام به کاری داشت یه جوری حرف میزنی که انگار این مردم این روزهارو ندیدن

یادت تو حکومت نظامی مردم رو تیرباران میکردی حتی حق رفت به داروخونه کسی نداشت

اقاش شاه تو که میگی ملت پولدار بودن چرا نیومدی برای کارتون خوابها خونه بسازی اقتصاد رو رونق بدی و...

توبعنوان یک شاه مملکت خیلی کارها میتونستی انجام بدی تا مردم در ارامش و اسایش زندگی کنن اما تو کاری کردی مردم از قدرت و زندان و کشتن تو نترسیدن وبه دامان خالی از قدرت و سلاح و پول امام پناه اوردن

امام باتو که پدر کشتگی نداشت اگر حرفهای امام رو گوش میدادی مثل بچه ادمیزاد بهش عمل میکردی . حالا شاه باقی مونده بودی امام که کشته مرده تاج و تخت تو نبود .

اما وقتی دید هر روز یک رسوایی تازه ببار می اوری چاره ای نداشت جز اینکه مردم رو از ذلت به عزت برسونه

تو اونقدر ترسو بودی که جرات نداشتی حرف مردم رو گوش بدی یا علمایی که به کارهایت اعتراض داشتن را صدا کنی به درد دلشون گوش کنی

همه رو از دم تیغ گذراندی به هیچ کس رحم نکردی .حالا میگی دنبال ما میتوانیم بودی

تو مگه اجازه میدادی کسی اسم ما به زبون بیاره زبونشو از حلقومش میکشی بیرون . شهید صفوی ایه قران خوند اون کارو کردید مدرس که دیگه بدتر بعد میگی میخواستی مردم بگن ما میتوانیم . برو اقا برو خودتو سیاه کن مایک عمر زغال فروشیم

از بقیه کثافت کاریهایت هم فاکتور گرفتم چون خودم خجالت میکشم بنویسم

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۲
شهریور
۹۴

امروزه مطلب های زیادی در خصوص مردم لبنان در فضای مجازی زده میشود.تصاویری از مردمان این کشور منتشر میشود که در لب دریا با مایو و شراب به دست مختلط به رقص و پایکوبی میپردازند.وهمین امر موجبات بهانه جویی های برخی از امت بی استدلال و منطق را فراهم آورده است .

در نهایت باید به این دوستان ساده لوح باید گفت سیاست یک کشور وجایگاه جهانی اش واجتر از به دست اوردن دل من تو میباشد .

حضرت امام رضوان الله تعالی علیه میفرمایند: حفظ نظام از اوجب واجبات است . پس ای خانم و اقای بهانه جو به جای ریختن اب در اسیاب دشمن بهتر است . از خاک و وطن خودت حمایت کنی .

حداقل مانند برخی ادمهای بی خاصیت کشورهای غربی نباشید که در هیچ چیز ضمیر ناآگاه آنان عمل  نمیکند.وحتی اگر مملکت آنان اتش بگیرد به هیچ جای انان برنمیخورد :انها مشغول عیش ونوش و مستی و پستی خودشان هستند البته در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی کم نبودن از این انسانهای معاند در داخل  کشور که دنبال شمردن والفجرهای مقدماتی و 1و2و3و..بودند.وهمه بدبختی مردم را بخصوص کاسبی خود را در گرو اتمام جنگ میدانستند واین شده بود چماق بر سر مسئولین نظام.ماسوای اینکه اغاز و پایان این جنگ دست ما نبود وکشور متجاوز بود که خانمان سوز مردم شده بود و میبایست اراضی مارا خالی میکرد.

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۱
شهریور
۹۴

بسمه تعالی برادر عزیز خواهر محترمه :

********عنایت داشته باشید.*********

شما میفرمایید تورم بالاست درست

*مخارج زندگی بالاست

**مسکن ماشین وغیره محال شده

همه این ها را بنده با فراق بال میپذیرم

اما یگ سوال دارم دوست دارم جوابش منطقی باشد.

آیا وقتی در منزل شما فرزند شما تب کرده باشد. به فرزند دیگرتان غذا نمیدهید؟؟؟

دوستان وهم وطنان عزیز لبنان -سوریه - همانند فرزندان و برادران ما هستند حتی شاید به قول خیلی از شما ها آنها مارا قبول ندارند .

اما مطلب وجان کلام این است تونیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز .

این از لحاظ معنوی موضوع .

*****************ازلحاظ سیاسی مطلب دارای اهمیت وحائز کاوش است.

نبرد یا جنگیدن دارای اصول و استراتژهای خاص خودش را می طلبد که مردم عادی وتوده هموطنان از آن علم مهم که با سختی وتجارب زیادی به دست می اید بیگانه اند.

امیران ارتش - سرداران سپاه - برخی از دولتمردانی که در دانشگاه علوم استراتژیک و دافوس تحصیل نموده اند بخوبی میدانند که این جنگ لبنان - فلسطین - سوریه - هم به نفع ماست وهم به ضرر ماست . که هرکدام دارای نکات ویژه ای میباشد.

مافوائد جنگ انهارا فاکتور میگیریم .

چه تحدید هایی در پی این جنگ ها متوجه ایران میشود.

این موضوع طرحی است که مارا مجاب به حمایت از آنها میکند . بخصوص موضوع سوریه که اصل این دعوا ونبرد بخاطر ایران است . نه سوریه واین به روشنی قابل وضوح است که غرب و امریکا هیچ منافعی در سوریه ندارد که بخاطر ان این هزینه های بزرگی را متحمل شود بلکه هدف به هم ریختن ثبات سیاسی منطقه بخصوص به چالش کشیدن امنیت و ارامش ایران است .

امروز دشمن به کل واقف است که مردم وحکومت ایران تحت هیچ شرایطی اجازه ورود پیداکردن در خاشان و دست کاری کردن سیاسیت و اداره نظام را بر انها نخواهد چرا.؟

چون یکبار زمان شاه خائن انها امتحا پس داده اند ونیز ازموده را آزمودن خطی است . ما برای بیرون راندن دشمن از سیاست کشور بطن جامعه و حدود اختیارات ایران بسیار هزینه نموده ایم حتی تا جایی که هم اکنون در عرصه بین المللی دچار خدشه شده ایم .لکن دشمن این سر فصل را بایگانی نموده واز روش جنگ نرم استفاده نمود که آنهم دارای معایبی بود منجمله دیربازده بودن ان .پس سبب شد تا با پیکار غیر مستقیم اقدا م به متزلزل نمود ثبات داخلی کشور نماید .

 این حمله ونبرد دارای ابعاد خاص و موضیانه ای میباشد.

1- این امر حمایت های بی دریغ دولت ایران از سوریه را به دنبال خواهد داشت

2- در عرصه بین المللی ایران به حمایت از تروریسم محکوم خواهد شد

3- هزینه های حمایت فشار اقتصلدی به وضعیت اقتصادی ایران وارد خو.اهد اورد

4-و....

**وقتی ایران ببیند سوریه در حال سقوط است صد در صد اقدام به نجات ان خواهد نمود واین امر برای به چالش کشیدن ایران در مجمع جهانی مدر خوبی است.

***در عرصه جهانی وقتی ایران متهم به حمایت از تروریسم گردد. ترورهای کرده وناکرده جهانی گریبان گیر ایران خواهد شد  واین بهانه خوبی برای ایران هراسی خواهد شد .

****وقتی ایران بخواهد سلاح دهد موشک دهد یرباز بفرستد وووو کلی از این داستانها فشار اقتصادی سنگینی به عرصه مالی ایران خواهد آمد  این بهانه خوبی برای آغاز درگیری های داخلی بین دولت ومردم خواهد بود .

این موضوع از نظر بنده حقیر آنقدر پر اهمیت است که حتی میتوان گفت مانند موریانه عمل خواهد کرد

حال با توصیف های شده که یک در هزار اصل قضیه میباشد . منطقی ترین حرکت برای پایان دادن این تراژدی ناجوانمردانه از پای در آوردن نیروهای دشمن و مجبور به عقب نشینی کردن آنهاست .

از لحاظ نظامی بهترین شیوه جنگ  . رزم در زمین حریف یا دیگری است .

پس چه بهتر که ما با سنجیدن شرایط حاکم دشمن خود را از پا در بیاوریم.

ازطرفی هم باید مرد درک کنند که مابرای سوریه نیرو اعزام نمیکنیم بلکه سوری ها هستند که بخاطر پیروزی ایران شهید میدهند و آواره بیابانها شده اند.

ما سوای اینکه دولت سوریه در زمان دفاع مقدس از کمک های بی شایان خود رزمندگان مارا بی بهره نکرده بود .

وهمچنین دولت و مردمش شیعه هستند و ما موئظف به حمایت از شیعه ها هستیم . چرا ؟؟

چون آمار شیعه ها نسبت به سایر مذاهب کمتر است واین نسل کشی کاملا به ضرر ما بوده ومنجر به تضعیف پایه های حکومت اسلامی خواهد شدودر اینده برای اداره کشور برای ما مسئله ساز خواهد شد .

در راستای این نبرد نا متقارن چنانچه سوریه شکست بخورد امریکا در قلب کالبد ایران از مرز تهدید فراتر رفته وهمچون سلولهای سرطانی تمام مرزهای مارا ریشه دوانده ومارا مجبوربه پذیرفت معاهدات آنها خواهد کرد ولانه زنبور ها ی وحشی از غرب به اسیا مهاجرت خواهند نمود وآنگاه منطقه دیگر هیچ ارامشی به خود نخواهد دید چون وقتی ابرقدرت اسیابه چالش بیافتد سایر کشورهای بدبخت بیچاره محو و نابود میشوند امروز کشورهای اسیایی به امید وجود ایران عرض اندام مینمایند در غیر اینصورت خود به خود تقاضای مستعمره شدن خواهند کرد . انها امروز در زیر لوای حکومت اسلامی ایران ازادانه میچرخند ایران نباشد سر بر بدن انها نخواهد بود

ادامه در فصل بعدی

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۱
شهریور
۹۴

برخی دوستان وهمسنگران عرصه جهاد با قلم  بنده حقیر را مورد تفقد خویش قرار داده اند وبرخی هم با انتقادات تند خودشان اموخته های جدیدی برای بنده حقیر به ارمغان آوردند از هر دو گروه کمال تشکر وقدردانی را دارم امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولیعر ارواحنا فدا ورهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری وفرماندهی کل قوا ودر پناه خداوند علم و ادب و جهاد موفق و موئید باشید انشاالله وهمچنان کما فی السابق بنده را مورد بذل توجه خویش قرار دهید .

عنداکرمکم عندالله اتقاکم

ومن الله توفیق

العبدالصدیق:مهدی سلامت

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۱
شهریور
۹۴

**نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران ماموریت های محوله را طبق برنامه ابلاغی انجام داده است .

تعداد  6 فروند هواپیمای متجاوز دشمن به وسیله رادارهای همدان -اهواز -ایلام -بوشهر -روئیت شد که با اجرای آتش پدافند هوایی بدون هیچونه انجام عملیاتی متواری شده اند .

***نیروی دریایی

1- چندین مورد گشت هوایی در منطقه خلیج فارس و دریای عمان انجام انجام شدکه مشاهدات خلبانان به شرح ثبت رسیده

*یک فروند نیروبر آمریکایی

**یک فروند ناوشکن فرانسوی

***یک فروند ناو تدارکات امریکایی

****یک فروند ناو انگلیسی

*****45فروند کشتی تجاری ونفت کش

******پشتیبانی تدارکاتی بنادر خرمشهر وآبادان از بندر امام خمینی انجام شد وطی ان 338نفر به وسیله لنج ترابری شدند.

2- درنتیجه اجرای آتش نیروی دریایی به مواضع دشمن در بخش اشغالی خرمشهر یک موضع تیربار یه موضع خمپاره انداز وچندین سنگر اجتماعی و انفرادی دشمن منهدم گردید وبیش از 20نفر عراقی مجروح وکشته شدند.

ادامه در بخش بعدی **رویدادهای مختلف در سراسر کشور

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۱
شهریور
۹۴

بسمه تعالی

امروز در جلسه ای حضور داشتم بعد از اتمام جلسه برخی دوستان باب ایجاد سئوالی در ذهن بنده شدند ./

موضع واستراتژی مردم شریف ایران چیست.؟

چرا ایرانیان عزیز اقدام به پیدا نمودن راهی که کمک به ثبات فکری آنان نماید نمیکنند؟

بازهم درود به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز که به صراحت فرمودند بنه دیپلمات نیستم من یک انقلابی هستم . وبرپایه همین طریق و خطوط فکری فرمودند بمده دولت آقای روحانی راقبول دارم واز ایشان حمایت میکنم .

در مقابل برخی مردم شریف ما هنوز نمیدونن به کدامین دین ومذهب و کدامین کیش هستند .یک روز اصلاح طلب.فردا اصولگرا.پس فردا ..

برادر من اخواهر من نتیجه این سردرگم بودنها این است که مردم شریف و مومن ما صبح میفرمودند مرگ بر مصدق بعد از ظهر میفرمودند درود بر مصدق .

عزیزان من حضرت امام خامنه ای حفظ کم الله وقتی میفرمایند : بصیرت بصیرت بصیرت . یعنی همین یعنی بدانیم مرگ بر چه کسی و درود به چه کسی.

یعنی اینکه بدانیم کلمه این عمار یعنی چه.

برادر وخواهر عزیز من : وقتی دکتر روحانی برای کاندیدای ریاست جمهوری شرکت نمودند .خیلی های از خوشحالی سروگردن میشکستن .وچه جبهه بندی های میشد در مقابل ایشان وسایر نامزدهای انتخاباتی اتفاق می افتاد .

هم اکنون همان برادران عزیز سنگر را خالی نموده اند و در سر مزار کس دیگری سینه میزنند . که این رفتار شایسته وپسندیده و در شان مردم ایران نمی باشد .که بخواهند باری  به هر جهت حرکت نمایند .

بنده از نو جوانی رک وصریح سخن میگوییم که صد البته موجبات ناراحتی خیلی از همو طنان عزیز را فراهم آورده است .فلذا این شایند خوشایند نباشد اما مولای متقیان حضرت علی (ع) حقیقت را بگو گرچه هلاک شوی .

از آن اذدهام وموج عظیم مردم وفوض عالمان .اکنون شاهد کسانی هستیم که سنگر را خالی کردند .ودر جناح کسانی قرار گرفته اند که صراحتا معاند اسلام وانقلاب میباشند.

حال مخلص مطلب اینجاست ***

برادر یا خواهر گرانقدر که میدان را خالی کرده ای .آیا خواسته هایی داشته ای از رئیس جمهور که برایت برآورده نکرد وتو میدان راخالی  ردی .

آیا قیمتی برایت پیشنهاد شده که عرصه را جهاد را خالی کردی

ایا اهداف و خیالاتی واهی در سر داشتی که گمان بردی نمیتوان عملی کرد .

عزیزان من هر عقل سلیم ومنطقی این را نمی پذیرد که امروز راه من با راه دیروزام  180درجه فاصله داشته باشد

در هر صورت اگر خطوط فکری ما خطوط حضرت امام خامنه ای و راه ما راه ایشان باشد همه چیز حل است

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۰
شهریور
۹۴

از آغاز حمله دشمن به کشور بسیار شنیده ایم وشاید دیده ایم اما آنچه بنده حقیر قصد تالیف آنرا دارم حوادٍ بسیار مهم دوران دفاع مقدس است که شاید کمتر به آن اشاره شده باشد. بدین سبب قصد دارم تقویم تاریخ را که اهم آن از از تیرماه 1360 بوده به خدمت دوستان ارائه دهم البته اگه دوستان ومخاطبان عزیز تمایل ویا نیاز به مطالب داشته وهر تاریخی رامد نظر داشته باشند اعلام فرمایند تابنده رویداد همان تاریخ را به محضرشان ارائه دهم .باشد که انشاالله مورد قبول درگاه حق ومنجی عالم بشریت حضرت ولیعصر ارواحنا فدائ قرار گیرد.

حوادث ورویدادهای اول تیرماه 1360

نیروی زمینی ارتش

*جبهه های جنوب

1-  یگان ژاندار مری مستقر در منطقه خسرو آباد (آبادان) با اجرای آتش - یک سنگر اجتماعی دشمن را در منطقه زیادیه تخریب کرد وباعث انفجار یک انبار مهمات دشمن در منطقه واصلیه شد

براثر اصابت ترکش خمپاره دشمن - یکی از سربازان جمعی ژاندارمری خسروآباد مجروح شد.

برابر گزارش ژاندارمری - شب گذشته براثر اجرای آتش سنگین دشمن - پنج باب منزل مسکونی تخریب ومیدان طیب آبادان طعمه حریق شد که با کوشش نیروهای خودی آتش مهار گردید.

2- یکی از سربازان جمعی گردان ژاندارمری مستقر در خرمشهر بر اثر اصابت گلوله دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد همچنین در ساعت 11 شهر اهواز مورد اصابت گلوله های توپخانه دشمن دشمن قرار گرفت ودر نتیجه ی اصابت 6 گلوله توپ به شهر - 2نفر از ساکنان شهید و هفت نفر مجروح شدند.

در این زمان با توجه به بحرانی بودن وضعیت تعدادی از نیروهای تیپ 74 به همراه عده ای از افراد عملیات نا منظم جهت اجرای یک تک محدود مواضع دشمن در منطقه کمر سرخ (دزفول) اعزام شدند که به علت گرمای شدید هوا 18 نفر به گرمازدگی مبتلا وبا آمبولانس وپزشک به عقب منتقل شدند .

ادامه ..

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۰
شهریور
۹۴

ایت الله طالقانی از مردان صالح وخود ساخته عرصه فقاهت و دیانت بود ایشان اولین نماز جمعه رسمی ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را برپا نمودند ایشان هم برای امام وهم برای کشور هم برای ملت شریف ایران وزنه تاریخی دینی سیاسی ملی مذهبی بشمار می امد.روحش شاد ویادش گرامی باد

العبدالصدیق: مهدی سلامت

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)
۲۰
شهریور
۹۴

اکنون زمان آن رسیده بود که بعد ازز پیروزی شیرین بردشمنان خدا وبرپایی دین خداوند؛مردم ازمون الهی را پس دهند ودرسسهایی که در مکتب خمینی خوانده اند رااز فعل به عمل تبدیل کنند آیا مردم ایران همانند اهل کوفه علی راتنها خواهند گذاشت یا  همانند یاران حسین شبانه خواهند گریخت.?

امانه گویی دروس خمینی کبیر درجسم و روح و استخوان این ملت رخنه کرده ود آنها بجای اهل کوفه حضرت عباس را سرلوحه خویش قرار دادند آنها کمر همت بستند تا هرچه خمینی گوید بی چون و چرا جامه عمل بپوشانند وبه دنیاثابت کنند امام راحل سخنش برای ملت حتی اگر سخن جان دادن باشد شیرین وگواراست.

صدام ملعون که همانند شاه خائن دست نشانده آمریکای جهان خوار بود .بااطاعت ازاربابان خود قصد تصرف این مرزوبوم راداشت غافل از اینکه مادانش آموختگان مکتب امام خمینی که طعم تلخ تبعید را زندان شلاق راچشید اما سرتعظم فرود نیاوردهستیم.

این جانی‌باالفطره که به سران خود قول داده بود بیست وچهار ساعت بعد در حسینه جماران سخنرانی خواهد کرد. باورنمیکرد که امام ملت خودرا باخدا مانوس کرده ودست ملت ایران را در یدالله گزارده وملت ما چیزی جز جان نااقابل خویش برای تقدیم به خدا و اسلام ندارند.

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)