تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

باور های زنگار گرفته بخش دوم

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

امروزه مطلب های زیادی در خصوص مردم لبنان در فضای مجازی زده میشود.تصاویری از مردمان این کشور منتشر میشود که در لب دریا با مایو و شراب به دست مختلط به رقص و پایکوبی میپردازند.وهمین امر موجبات بهانه جویی های برخی از امت بی استدلال و منطق را فراهم آورده است .

در نهایت باید به این دوستان ساده لوح باید گفت سیاست یک کشور وجایگاه جهانی اش واجتر از به دست اوردن دل من تو میباشد .

حضرت امام رضوان الله تعالی علیه میفرمایند: حفظ نظام از اوجب واجبات است . پس ای خانم و اقای بهانه جو به جای ریختن اب در اسیاب دشمن بهتر است . از خاک و وطن خودت حمایت کنی .

حداقل مانند برخی ادمهای بی خاصیت کشورهای غربی نباشید که در هیچ چیز ضمیر ناآگاه آنان عمل  نمیکند.وحتی اگر مملکت آنان اتش بگیرد به هیچ جای انان برنمیخورد :انها مشغول عیش ونوش و مستی و پستی خودشان هستند البته در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی کم نبودن از این انسانهای معاند در داخل  کشور که دنبال شمردن والفجرهای مقدماتی و 1و2و3و..بودند.وهمه بدبختی مردم را بخصوص کاسبی خود را در گرو اتمام جنگ میدانستند واین شده بود چماق بر سر مسئولین نظام.ماسوای اینکه اغاز و پایان این جنگ دست ما نبود وکشور متجاوز بود که خانمان سوز مردم شده بود و میبایست اراضی مارا خالی میکرد.

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی