تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

زجر اور است زجر اور

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

برابر اطلاع واصله مسئولین استان شیراز برای استقبال از شهدای منا به فرودگاه رفتند وشب بود.

چون دست خالی رفته بودند به فضای سبز فرودگاه یورش بردند وگلهای باغچه را با ریشه از کنده اند وبه دست گرفته با ردیف وبستون یک اماده استقبال شده اند درهمین حال عکاس خبری هم نامردی نکرده وعکس دسته گلها را که ریشه انها اویزان است را زوم کرده وچندتا عکس مشدی گرفته است .

امشب تصویرش رو هم اضافه میکنم.

برادر خواهر این دردناک نیست .

کسی نیست بگه اقا چه خبرتونه

بگه این چه وضعشه.

برای چی با احساسات مردم بازی میکنید.

مگه اجبار کردند کسی از شماها باید حتما با دسته گل حاضر شود .

برادر من خواهر من دنیا داره میبینه این مسخره بازی های شمارو .

اگه به گوش حضرت اقا برسه جوابتون چی هست. بابااین همه جفا در حق این ملت شریف بی انصافی است بخدا .

من دیگه نمیدونم چی بگم./

ومن الله توفیق

خدالعنت کنه

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)

نظرات  (۴)

  • دانشنامه دفاعی
  • تا الان منتظر تماس تلگرامی شما بودم
    این لینک را ببینید
    http://irarmy.blog.ir/post/P-985
    ظاهرن کاری برایتان پیش آمده.
    بنده در خدمتم برادر
    پاسخ:
    حاجی سلام شرمنده زیر سروم بودم

  • دانشنامه دفاعی
  • رمز را برداشتم
    گفتم الان برخی دوستان دلخور میشوند
  • دانشنامه دفاعی
  • کد عبور برای تصویری که گذاشتم
    دوستان
    این تصویر را به خاطر شما و یکی از دوستان به نام آقا ایمان گذاشتم
  • دانشنامه دفاعی
  • سلام اخوی
    واقعن مایه خجالت است
    پاسخ:
    حاجی به خدا قسم یه نفر از این الوجه سبز ها عکس رو نشون داد خجالت کشیدم کاش میمردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی