تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دوستان بدتر از دشمن

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

بسمه تعالی

دیروز مطلبی از یکی از دوستان موثق شنیدم که حاکی از این است که شخصی از ساکنین یکی روستا های کشور نقاط ضعف ویا قدرت این روستا را به شبکه های بیگانه مخابره نموده است .

این مطلب انقدر مرا ناراحت نمود که تا امروز سردرد داشتم .باید گفت برادر منافق که وطن فروشی میکنی این راه ورسم جوانمردی نیست که نمک بخوری ونمکدان بشکنی واب در اسیاب دشمن بریزی.خلاصه کلی ازاین حرف ها

خدایا اگه هدایت نمیشه زود محو ونابودش کن

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)

نظرات  (۲)

  • یاور گلدوز مطلق
  • سلام برادرم
    دست شما درد نکند برادر
    اجرکم عندالله
    انشاالله این موجود هم به سزای خیانتش خواهد رسید
    پاسخ:
    انشاالله . برادر من ادرس رو مینویسم اما موتور جستجو برام بالا نمیاد .در ضمن ادر وبلاگ شما کدوم هست
  • یاور گلدوز مطلق
  • من هر چی فکر میکنم نمی‌فهمم چرا باید واگذار کنید به اینکه اصلاح می‌شود یا نه!
    اگر منافع امت اسلام به خطر بیفتد چی؟ اگر آمار و مختصات مسائل راهبردی را داده باشد چی؟
    همه چیز را که دشمن نمی‌تواند از طریق ماهواره جاسوسی و ... بفهمد. برخی از امار عبور مرور هم میتواند برای دشمن کلیدی باشد.
    دستکم به مسئولین مربوطه معرفی‌اش کنید.
    اگر خدای ناکرده فردای روزگار آسیبی از این موجود به سربازان امام زمان (عج) وارد شود چی!؟
    من کوچکتر از این هستم که بخواهم خط مشی برای یک برادر مومن مسلمان مشخص کنم. اما والله اگر من بودم معرفی‌اش میکردم.
    پاسخ:
    بسمه تعالی
    سلام برادر گرانقدر حضرتعالی از عزیزان این انقلاب هستید اما مطمئن باشید کارهای قانونی انجام شده و برادران ممئول وذیربط در حال بررسی و پیگیری این موضوع هستند دعا بفرمایید انشاالله به یاری خداوند به سزای عملش برسد .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی