تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مرگ بر مصدق

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بسمه تعالی

امروز در جلسه ای حضور داشتم بعد از اتمام جلسه برخی دوستان باب ایجاد سئوالی در ذهن بنده شدند ./

موضع واستراتژی مردم شریف ایران چیست.؟

چرا ایرانیان عزیز اقدام به پیدا نمودن راهی که کمک به ثبات فکری آنان نماید نمیکنند؟

بازهم درود به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز که به صراحت فرمودند بنه دیپلمات نیستم من یک انقلابی هستم . وبرپایه همین طریق و خطوط فکری فرمودند بمده دولت آقای روحانی راقبول دارم واز ایشان حمایت میکنم .

در مقابل برخی مردم شریف ما هنوز نمیدونن به کدامین دین ومذهب و کدامین کیش هستند .یک روز اصلاح طلب.فردا اصولگرا.پس فردا ..

برادر من اخواهر من نتیجه این سردرگم بودنها این است که مردم شریف و مومن ما صبح میفرمودند مرگ بر مصدق بعد از ظهر میفرمودند درود بر مصدق .

عزیزان من حضرت امام خامنه ای حفظ کم الله وقتی میفرمایند : بصیرت بصیرت بصیرت . یعنی همین یعنی بدانیم مرگ بر چه کسی و درود به چه کسی.

یعنی اینکه بدانیم کلمه این عمار یعنی چه.

برادر وخواهر عزیز من : وقتی دکتر روحانی برای کاندیدای ریاست جمهوری شرکت نمودند .خیلی های از خوشحالی سروگردن میشکستن .وچه جبهه بندی های میشد در مقابل ایشان وسایر نامزدهای انتخاباتی اتفاق می افتاد .

هم اکنون همان برادران عزیز سنگر را خالی نموده اند و در سر مزار کس دیگری سینه میزنند . که این رفتار شایسته وپسندیده و در شان مردم ایران نمی باشد .که بخواهند باری  به هر جهت حرکت نمایند .

بنده از نو جوانی رک وصریح سخن میگوییم که صد البته موجبات ناراحتی خیلی از همو طنان عزیز را فراهم آورده است .فلذا این شایند خوشایند نباشد اما مولای متقیان حضرت علی (ع) حقیقت را بگو گرچه هلاک شوی .

از آن اذدهام وموج عظیم مردم وفوض عالمان .اکنون شاهد کسانی هستیم که سنگر را خالی کردند .ودر جناح کسانی قرار گرفته اند که صراحتا معاند اسلام وانقلاب میباشند.

حال مخلص مطلب اینجاست ***

برادر یا خواهر گرانقدر که میدان را خالی کرده ای .آیا خواسته هایی داشته ای از رئیس جمهور که برایت برآورده نکرد وتو میدان راخالی  ردی .

آیا قیمتی برایت پیشنهاد شده که عرصه را جهاد را خالی کردی

ایا اهداف و خیالاتی واهی در سر داشتی که گمان بردی نمیتوان عملی کرد .

عزیزان من هر عقل سلیم ومنطقی این را نمی پذیرد که امروز راه من با راه دیروزام  180درجه فاصله داشته باشد

در هر صورت اگر خطوط فکری ما خطوط حضرت امام خامنه ای و راه ما راه ایشان باشد همه چیز حل است

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی