تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سوال

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

با سلام

دوستان بفرمایید چرا من در گوگل ادرس همین وبلاگ را سرچ میکنم بالانمیاد

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)

نظرات  (۳)

  • یاور گلدوز مطلق
  • سلام برادر
    بنده دیشب کامنت مفصلی در این رابطه گذاشته بودم
  • مهدی سلامت(تنهاترین سردار)
  • ممنوم برادر اخه من در محیط بلاگفا فعالیت میکرد
    اخیرا وارد ابن فضا شدم باید کمی بنده حقیررا تحمل کنید
    یاعلی
  • یاور گلدوز مطلق
  • سلام برادرم
    از ظاهر امر پیداست که تازه این وبلاگ را تاسیس نموده‌اید. چند روز دیگر که این کار را بکنید انشاالله جواب میگیرید.
    اما یک راه حل هم هست. در کنترل پنل و در قسمت تنظمیمات اولیه
    یک کادر در سمت چپ وجود دارد. در آنجا تعدادی کلمه که در نوشته‌هایتان زیاد کاربرد دارند را تک تک کلمه به کلمه بنویسید و پس از هر کلمه یکبار انتر را بزنید.
    در هنگامی هم که یک پست تازه میگذارید باز یک کادر کوچک در سمت چپ صفحه وجود دارد (کلمات کلیدی) کلمات پر کاردبرد درون آن پست را وارد آن کارد کرده (مثل دفعه قبل کلمه به کلمه) و سپس ذخیره و بازگشت را بزنید.
    الان در این پست شما کلمه کلیدی ندارید. اگر بنا بود بنده کلمات کلیدی این پست کوتاه را انتخاب کنم (برای مثال عرض میکنم) این کلمات را وارد میکردم.
    دوستان
    گوگل
    آدرس
    وبلاگ
    سرچ
    کلمات کلیدی این پست میتوانستند اینها باشند.
    البته امکانات بیان به شما اجازه استفاده بیش از ده کلمه کلیدی در هر پست را نمی‌دهد اما در قسمت تنظیمات اولیه می‌توانید در مورد تمام موضوعات مورد نظرتان کلمات کلیدی را وارد کنید.
    اگر پرسشی داشتید بنده حقیر سراپا تقصیر درخدمتم.
    در پناه اربابم حسین (ع)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی