تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

محمد رضا شاه عزیز

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ب.ظ

بسمه تعالی

بقول برخی دوستان که فرمودند : حرف که مالیات نداره.

امروز یه مقاله از شاه معدوم میخوندم کعین جملاتش این بود ***بجای من که کوشیدم تا به مردم ایران بگوییم که شما می توانید بکمک شخصیت خود ..قدرت خود ومنابع ملی خویش یک ملت درجه اول در جهان باشید -امروز به این مردم تلقین میشود : شما ملتی فقیر و صغیر و مستضعف هستید و حق چنین بلند پروازی هایی را ندارید .برای تححق این مطلب تمامی نیروگاه ها را بستند کارخانه ها را از کار انداختند برنامه هایی عمرانی را متوقف کردند زیرا اینها اینها می خواهند ایران کشوری فقیر باشد تا اسانتر بتوان بر ان حکومت کرد کشوری که مردم سرزمینش در عین ثروتنمدی از گرسنگی بمیرند ***محمد رضاشاه :اکتر 1980

خب این متن سخنان شاه معدوم و معلوم الحال بود .

وحالا جواب هایی که به ذهن ناقص و الکن بنده حقیر میرسد چنین است . اگر شما با بنده هم عقیده نبودید بفرمایید تا اصلاح شوم.

1- توکه اینهمه برای این مردم ارادت داشتی چطور دلت میومد سازمان مخوف جهان ساواک این مردم که توبرایش دنبال علم آموزی .وـنها بهترین علوم دنیا را که همان علم الهی بود چنان شکنجه نماید که گویی از اقدام به براندازی تو کرده اند .

2- تو شاه این مملکت بودی اگر مطالب بالا واقعیت داشت مردم در حلبی آباد ها چرا زندگی میکردند.یا اصلن میدانستی چیزی به اسم حلبی اباد هم وجود دارد.چندبار به انها سرکشی کردی و قول دادی انها را از این فلاکت و بدبختی نجات دهی .

3- محمد رضا شاه ! نمیخواهم قلنبه سلنبه حرف بزنم . برعکس میخواهم چنان عامیانه حرف بزنم تا همه مردم این سرزمین وکسانی به بیرون از این سرزمین هستند بدانند که تو ظاهر یک شاه بودی نه باطن.

4- محمد رضا شاه - توفکر میکنی حضرت امام قدس سره شریف که نور به قبرش بباره با داشتن شاه در مملکت مخالف بود که اقدام به به پرت کردن تو از این کشور به بیرون نمود.

نخیر سخت در اشتباهی : امام وقتی از نزدیک میدی کارهای ننگین تو وخاندان تورا آتش درونش شعله ور میشود . از سویی هم خداوند آه این مردم بیچاره را که شنید بهترین شخص که توان مقابله با تورا داشت انخاب نمود واوکسی جز امام خمینی نبود چرا چون نیتش فقط خدا بود و بس و هوای نفس را به اسارت خودش در آورده بود وگرنه با دام هایی که تو برایش چیده بودی یا شکنجه هایی که توبرایش اعمال کردی هرکس بود از این اهداف خویش سرباز میزد وتصمیم افکار شیطانی تو میشد اما دیدی که امام طبق دستورات خداوند عمل نمود .خداوند حمایت کرد از او تا نتیجه بگیرد .

3- اقای شاه تو اگر سعادت وخوشبختی مردم را میخواستی معاهده کاپیتولاسیون را با چه رویی امضا کردی . ازاین مردم خجالت نکشیدی که مردم در مقابل رفتار های شنیع غربی ها میبایست سکوت اختیار میکردند تا انها با نوامیس ما هر کاری میخواستند بکنن.

این بود سعادت ملت که وقتی یک نفر امریکایی در خیابان از خواهر یا زن یک ایرانی خوشش امد باید اورا با زور سوار ماشین میکرد ومیبرد به او تجاوز جنسی نماید وبرادر ویا شوهر ان زن حق یک کلمه حرف ویا عکس العملی نداره .اقای شاه دلسوز البته باید اعتراف کنم که این موضوع نباید هم شمارو ناراحت کنه چون ناموس برای کسی مهم هست که یک جو غیرت تو خونش باشه که خداروشکر تو نداشتی اخه خاک عالم تو اون سرت هم خودت هم بچه هات شاه یک مملکت چطور اجازه میتونه بده زنش ملکه یک مملکت با یک حرومزاده خارجی سکس کنه تازه عکس لخت و درحال سکس کردنش با حالت فاجعه تو دنیا پخش بشه احمق نفهم چرا ابروی مارو بردی .

الن اومدی برای من قصه تعریف میکنی. اومدی میخواهی احساسات مردم  رو تحریک کنی که چی بشه که چند نفر ادم بی سواد و نفم بگن اخ که چه شاه متفکری ازدستمون رفت .

5- توکه دنبال سعتدت مردم بودی چرا بشکه های نفت سیاه رو میفروختی بجاش ویسکی شیشه ای وارد میکردی .

6- تو به پدر بدبخت خودت رحم نکردی اوتوقت میخواستی به مردم دل بسوزونی .تموم کنید این خیمه شب بازی هارو بابا دستت به همه رو شده

7- من دارم باهاتون باتو فرزندات زنت خیلی ساده حرف میزنم بون ابهام تا حالاکسی اینجوری جرات نکرده بود بزن تو برجک تو .

چرا خواهرت اشرف هروئین وارد کردو تو هیچ چیز نگفتی وایسادی تا مردم به حالت خماری به زمین بیافتن

بجای اینکه دوتا مسجد بسازی دوتا مدرسه بسازی اومدی تریاک با کوپن به مردم دادی .بابا تو هنوز فکر میکنی مردم ایران تواون بیسوادی موندن واز کاراتون خبر ندارن.

چقدر پولو طلا بردی با خودت اخرش هم چون بیت المال بود یکی پیداشد سر پسرت کلاه گذاشت همه رو برد.افتادید به گدایی ناز شصتش که باز یکی پیداشد به شما بزنه اینقدر حرف مفت نزن

هرچی کارخونه دولتی بود مهندس هاش خارجی بود ایرانیا کارگرش

تو ارتش افسران بلند پایه امریکایی بودن وانگلیسی . ایرانیا همه زیر دستشون

کدوم افسر ویا وزیر ویا صاحب منسبی بدون اجازه اجنبی اجازه اقدام به کاری داشت یه جوری حرف میزنی که انگار این مردم این روزهارو ندیدن

یادت تو حکومت نظامی مردم رو تیرباران میکردی حتی حق رفت به داروخونه کسی نداشت

اقاش شاه تو که میگی ملت پولدار بودن چرا نیومدی برای کارتون خوابها خونه بسازی اقتصاد رو رونق بدی و...

توبعنوان یک شاه مملکت خیلی کارها میتونستی انجام بدی تا مردم در ارامش و اسایش زندگی کنن اما تو کاری کردی مردم از قدرت و زندان و کشتن تو نترسیدن وبه دامان خالی از قدرت و سلاح و پول امام پناه اوردن

امام باتو که پدر کشتگی نداشت اگر حرفهای امام رو گوش میدادی مثل بچه ادمیزاد بهش عمل میکردی . حالا شاه باقی مونده بودی امام که کشته مرده تاج و تخت تو نبود .

اما وقتی دید هر روز یک رسوایی تازه ببار می اوری چاره ای نداشت جز اینکه مردم رو از ذلت به عزت برسونه

تو اونقدر ترسو بودی که جرات نداشتی حرف مردم رو گوش بدی یا علمایی که به کارهایت اعتراض داشتن را صدا کنی به درد دلشون گوش کنی

همه رو از دم تیغ گذراندی به هیچ کس رحم نکردی .حالا میگی دنبال ما میتوانیم بودی

تو مگه اجازه میدادی کسی اسم ما به زبون بیاره زبونشو از حلقومش میکشی بیرون . شهید صفوی ایه قران خوند اون کارو کردید مدرس که دیگه بدتر بعد میگی میخواستی مردم بگن ما میتوانیم . برو اقا برو خودتو سیاه کن مایک عمر زغال فروشیم

از بقیه کثافت کاریهایت هم فاکتور گرفتم چون خودم خجالت میکشم بنویسم

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)

افسر

اقتصلد

توانایی

حکومت

دست درازی به بیت المال

شاه

نفت

وزیر

ویسکی

پول

نظرات  (۵)

گه نخور اخونده چیره خور نظام تو چمیدونی شاه کی بود
پاسخ:
عزیزم گویا شما به بنده حقیر توهین کردید،درسته؟
به به
وبلاگ زیبایی دارید.

انشاالله موفق باشید.
پاسخ:
این نتیجه لطف دوستان است وبس 
  • یاور گلدوز مطلق
  • یک چیز دیگر هم می‌خواستم عرض کنم.
    بنده وبلاگ شما را لینک کردم.
    اینطوری به امید خدا خوانندگان بیشتری از نوشته‌های شما برادر مسلمان و مومن و انقلابی بازدید خواهند کرد.
    شما هم اگر فرصت کردید در مباحثات بیشتر شرکت کنید.
    در پناه مولا و سرور و مرادم حضرت عباس (ع)
  • یاور گلدوز مطلق
  • سلام دیگر بار برادرم

    ای کاش این سلطنت طلب‌های جیره خوار اسرائیل می‌خواننده ببینیم چه جوابی برای گفتن دارند.

    یکی از تلخ‌ترین و بدترین و شرم آورترین دروه‌های تاریخ ایران، دوره حکومت این ملعون سر سپرده بود.
  • یاور گلدوز مطلق
  • سلام برادرم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بخش اعظم سخن شما بسیار صحیح است برادرم
    اما موضوع اصلی شناخت دشمن و نحوه‌ی عملکرد آن است.
    معیارهای زیبایی شناختی را چه کسانی دارند تعریف و پایه ریزی می‌کنند؟
    پر واضح است رسانه غربی‌ها؛ که زیر سایه قدرت کابالیست‌ها و شیطان پرستان است.
    امروز وقتی که ما جرات نمی‌کنیم اینترانت را حتا با دستور صریح حضرت امام خامنه‌ای به راه بیاندازیم. وقتی که جرات نمی‌کنیم دیش ماهواره را جمع کنیم. یعنی راه را برای این هجمه باز گذاشته‌ایم.
    شما اگر زیباترین نمادهای اسلامی را هم بیاورید این افراد به خاطر تربیت غلط و هجمه رسانه‌ای میروند سراغ همین نمادها.
    شما خودتان استاد هستید. خداوند شرک را هرگز نمی‌بخشد. وقتی که نماد شیطان برای یک جوان ابله عزیز می‌شود این شخص دانسته و نادانسته دارد شرک می‌ورزد. این آدم نمی‌تواند بگوید من مسلمان و نماد صهیونیستی کابالیستی را دوست دارم. اگر سراغ آن میروی این را از دست میدهی. لذا بنده این توجیه را نمی‌پذیرم و برنمی‌تابم که بله جوان دنبال زیبایست و ...
    مگر اسلام منکر زیبایی‌ست؟
    مگر این چیزها زیبا هستند؟
    نه!
    آن نگاهی که موجب می‌شود این جوانک ابله، چنین زشتی‌های شرک آمیزی را زیبا ببیند مشکل دارد. ما باید آنجا بجنگیم. مرزها در آنجا تعریف شده. اما در اینطرف هم باید با قاطعیت برخورد شود و حکم خدا و حد شرعی جاری شود.
    وسلام علیکم و رحمه الله
    پاسخ:
    بسمه تعالی
    با عرض سلام و تهیات خدمت سرورگرانقدر جناب اقای استاد مطلق بنده سخنان شمارا کامل مطالعه نمودم بسیار منطقی و اغنا کننده است .
    *در برخی از این فرمایشات بنده باشما هم عقیده هستیم
    *در برخی دیگر هم تجزیه تحلیل  شما مفید  واقع افتاد.
    *اما درخصوص جاری نمودند حد الهی :اگر حکومت ما اسلامی است ومردم به ان رای مثبت داده اند ودر راس کار مقام عظمای ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز بر مستند حکومت نشسته و راه را نشان میدهد . پس چرا باید مجریان مصامحه نمایند .
    * حرام حرام است وقتی فعلی پشت سر خود شرک بیاوردواز سویی اثار منفی اش بطن جامعه را در برگیرد واز سویی علما انرا منع کرده باشند ورهبر اخطار دام ان را که غرب گسترده به جوانان داده است چرا عکس العملی  انجام نمیشه.
    *مخاطبین باید توجه باشند خیلی شسته رفته است .
    1-حکومت شیعی اسلامی 2- زمامداران حکومت پیرو ادیان الهی 3- و...
    حال چرا یک شبه در این مغازه هایی که نماد شیطان میفروشند *لباس مستهجن میپوشند*وکلا جامعه را به منکر وادار کرده اند حلقومشان را دست قدرتمند قانون نمیگیرد.
    همین موتد مخدر از کجا وارد میشود...
    پس دست هایی در پشت پرده است که دل رهبر را خون کرده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی