تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

تنهاترین سردار

هرانچه حضرت امام خامنه ای عزیز بگوید فصل الخطاب و وحی از سوی حق است

هرانچه امام خامنه ای عزیز بفرماید برای من فصل الخطاب و وحی از سوی حق است ولاغیر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حکومت تلخ پهلوی

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

در توصیف خاندان فاسد پهلوی باید گفت شمس خواهر شاه آنچان زیرک بود که از دور از وجود شه بهره میبرد .

اما اشرف از همان اول قدم در راه جاده ای نهاد که تمامش فساد و قمار و نعشگی و مستی و پستی و غیره بود تاجایی که با رابطه نامشروع ایشان با بابازیگر معروف سینما که ابتدا از بازیگران طبقه اخر بود ونام مستعارش اقای بهروز وثوقی بود گرفته تا بخاطر عشق وعاشقی و فساد خواننده دوران خودش داریوش اقبالی که با ایشان مشکل رابطه نا مشروع بوجود اورد تا انجایی که اقبالی را به زندان انداختند از طرفی هم حمایت های او از بهروز به حدی رسیده بود که دستمزد خودش را خود تعیین میکردد. واز همه ببیشتر دریافت میکرد.

در کنا اینها فساد اخلاقی وهرزگی اشرف به حدی اوج گرفته بود که عملا تبدیل به یک فاحشه شده بود ودر مجالس ومحافل انچنانی شرکت مینموده وشبها تاسحرگاهان در اغوش اجنبی ها سپری میکرد تا بتواند اهداف خود را راحت تر بدست اورد .

از طرفی هم برادر شاه که وارد کننده هروئین وحشیش را انحصار خود کرده بود وسود حاصل از این مخدر خطرنا ک فقط به جیب ایشان میرفت وهیچ احدی حق انجام هیچ معامله ای را نداشت مگر با کسب اجازه از ایشان . از همکاران نزدیک ایشان که واردات رابه عهده داشت همان اشرف را میتوان نامبرد بااین تعبیر که بغیر از واردات مسئولیت آلوده کردن افراد سرشناس هم به عهده اوبود . درکنار این چاوش ها فوزیه ایران را ترک نمود وبا تنها دخترش از ایران خاردر بار خارج و به تنهایی به یکی از کشورهای  اروپایی عظیمت نمود که بعد ها دختر مدتی به ایران بازگشت اما رفتار سرد وبدون عاطفه اقوام و دربار مجدد اورا به خروج وادار کرد.

از ثریا هم که بگذریم .آتش رسوایی را فرح دیبا شعله ور کرد همه کار هایش یک سو خیانت هایش و...یکطرف اما عمل غیر قابل بخشش او انجام رابطه جنسی به منظور شهوت رانی و هوس بازی که ناشی از عدم توانایی شاه بیشعور در براورد کردن نیازهای طبیعی همسرانش بوجود امده بود اما مهمترین عامل افکار شیطانی فرح دیبا بود اوکه از یک خانواده فقیر تبریزی به دنیا امد ورشد ونمو پیدا کرد با همسر شاه شدن همانند فنر ارتجاعی عمل نمود که اورا در دست جمع نموده ویکباره رهایش کنی که با ارتعاش غیر قابل کنترلی به هوا پرتاب میکند عمل نمود. عمل شنیع فرح در سینما رکس با برهنگی کامل حتی بدون لباس زیر و کاملا عریان در روی صن حاضر گردید که این حرکت ضد اجتماعی فریاد علما ورهبران مذهبی را بلند کرد تا جایی که حضرت امام رضوان  الله تعالی علیه با سخنرانی صریح وبدون پرده واز موضع قدرت دینی واز سوی خداوند متعال وبدون کوچکترین واهمه ای از نتیجه اقدامات دربار وشاه ودر راس انها ساواک کوس رسوایی خاندان پهلوی را زدودر منبر پیغمبر خداوند با روشنگری خویش چشمان خفته مردم را بیدار نمود .در کل لحظه به لحظه این خاندان با فساد میگذشت حال فساد اخلاقی .مالی . جانی . سیاسی. فرهنگی وهر چیزی که به ذه رنجور مردم ایران زمین خطور میکرد همراه بود .مهمین اعمال باعث نفرین شدن این خاندان توسط علمای برجسته دینی وبخصوص مجتهدین بنام حرم حضرت معصومه را در بر داشت وهرکدام از این خاندان به طرز فجیعی وبا ابروریزی به زندگی سیاه خود در خارج از کشور ادامه دادند وفرار تنها راه نجات از دست مردمی بود که از بیراهه به راه امده بود ند وشهادت را منشا حیات هستی خود میدانستند واز مرگ هیچ هراسی نداشتند پس تا اخرین قطره خون خود میجنگیدند تا امام شان را چراغ راه خود قرار دهند بود.(ادامه دارد)

  • سردارحاج مهدی سلامت(من انقلابی ام) سلامت(تنهاترین سردار)

ارتش

امام

تبعید

خائن

خون

دست درازی به بیت المال

سرباز

شهید

مردم

پهلوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی